2008-01-10

Boise, part 2...









Urteberrion denei!!! Azkenean lerro batzuk idazteko astia atera det! 4 egun pasa dira Boisera iritsi nintzenetik, eta egia esan, dagoeneko asteak daramatzadala iruditzen zait. Sentsazio horrek ez dirudi oso positiboa, baina ez pentsa, badu bere alde ona ere. Ze, agian berriz ere hemengo bizimodura ohitzea zaila egingo zitzaidala pentsatzen nuen, baina, ke ba.... uste nuena baino errazago egiten ari zait. Argi dago oraingo honetan ez naizela zerotik hasi.






Eta zer moduz Euskal Herriko oporrak? Ba .... orokorrean pozik, oso pozik nago hara joan izanaz! Egun intensoak izan dira (batez ere mentalki) eta gorabeheraz beteak. Zalantzarik gabe gehien poztu nauena hilobekin egon izana izan da. Eske, sekulako gogua nun beraiek ikusteko, beraiekin egoteko, jolasteko ... eta horregatik bakarrik ya bidaiak merezi izan du. Eta horrez gain, ba oso topikoa dirudi baina bai, familia, lagunak.... zuen beharra nuen, benetan!!! Horregatik pasatu berri diren opor hauetarako ez nuen beste munduko planik egin nahi. Jendearekin egon, egon eta egon. Ay, baina uste nuena baino zailagoa izan da!







Izan ere, joan aurretik pentsatzen nun: "ba, 10 egunetan seguru nahi dudan jende guztia ikusteko aukera izango dudala, behintzat gertukoenak!" baina.... bai zera!!!! Ni por el forro!!! Que si el jet-lag del primer dia, gero bazkaria Hernanin, bazkaria familiarekin, urte zaharreko afaria, hurrengo eguneko biharamuna .... konturatzerako bi egun geratzen zitzaizkidan eta gutxi batzukin eona nintzan. Beraz, azken egunetan, ba horixe.... con agenda y cita por horas. Resumiendo. Zurekin egon banaiz, lucky you! eta behin baino geyotan ikusi bagera, hasi gaizki pentsatzen.... zuregandik zerbait nahi det. Seguru!!!









Momentu ez hain goxoak edota zailak ere izan ditut, ez pentsa. Gutxi batzuk, baina bai, izan dira. Halere, horiek alde batera utziko ditut orain.









Eta oraingo gauzetan zentratzen hasiko naiz!!!









Zer berri Boisen? Ba pentsa, EHruntz atera nintzen egun berean elurra itten hasi zan eta ordutik ez da desegin! Hotza eta elurra, horixe da azken asteetako protagonista. Eta gutxienez hurrengo egunetan antzera jarraituko du. Pues vaya!!!









Ey, very important! Me estoy quitando del rollo euskal folki! Koroko entsaioetara joateari aspaldi utzi nion, eta orain, berriz, palari agur esan diot. A ver, si la idea no estaba mal, pero es que lo de quedar con Sam, el cura evangelista cincuenton, ba... etzan nere top priority! Beraz, le he dicho muy educadamente que muy bien todo, que eskerrikasko, pero que se busque a otro para el torneo de primavera. Nik nere hitza bete nun, udazkeneko torneilloa jolastu nun eta ... kitto!









Eta horren ordez orain dantza itten hasiko naiz. Atzo dantza garaikideko klase baten eon nintzan. Gustora. Irakaslea oso ona iruditu zitzaidan. Seguruaski errepikatuko det. Eta, gaur, berriz, hip-hopeko beste klase batera joan naiz. Nahiko kuriosoa izan da dena. Lekua, akademia dekadente eta rancio bat. Klasean 6 pertsona eon gera. Bakoitza bestea baino xelebreagoa. Eta iraslea, ba etzan txarra, baina klasea nahiko ni fu ni fa. Hoberena musika. Todo patxangadas super tipikonas, que si Umbrella (ella -ella -ella), que si el Justin Timberlake, o la Fergie. Ta ni poz-pozik. Baina, esan bezela ezer berezirik ez, eta gainera klaseak nahiko garestiak dira, asi que.... creo que no me ven el pelo por alli.









Zuetako batenbati esan nion agian apartamendu batera bakarrik bizitzera joango nintzala aurki..... ba orain zalantza da hori. Eske, dirudienez ikastola onduan dagoen leku hori ez da hutsik geratuko eta.... joder, yo que ya me habia hecho a la idea. Eske.... hemen enao gaixki, con el aitona Tiny, y el segurata Steve. Egia esan, nerekin super jatorrak dira, baina.... no son mi estilo. Ay, eta 3. pixukidea, Ed, eskerrak etzi badoala, ze.... esta loco! Baina, benetan. Parece ser que tiene un desorden mental. Doble personalidad, edo trastorno bipolar, edo... enao seguru baina, horrez gain etxeko gauzak lapurtzen dittu, sua piztuta utzi du pare bat alditan, beste behin gasa irekita... vamos, que nos la puede liar perfectamente. Eta bere ordez nor etorriko da? auskalo!!! Pero si tiene menos de 40, sera un milagro!!! Beraz, apartamenduarena ateratzen ez bada, agian beste lekuren bat bilatuko det.









Tira, bihar ostirala. Asteburu honetan lasai lasai geratuko gera Boisen. Zuek aprobetxatu, ni ere saiatuko naizela!!!









Besarkada handi bat denontzat. Faltan botatzen zaituztet jada.

3 comments:

balaisdebruyère said...

Andoni!!! Te pillé. Soy María :) Me ha gustado leerte. Sin duda mi frase favorita esta: Resumiendo. Zurekin egon banaiz, lucky you!

Un besito enorme. Te veo pronto

Gorka said...

Aupa Andoni!! pozten naiz berriz ere ondo izatea.

Zuk han elurra eta guk hemen haizea eta euria, lucky you!!

Ia oraingoan mezu hau iristen den...

Paparizou Forever said...

Hola Mariola!!!
Ba ez, azkenean, ni ez nintzen izan one of the lucky people!!! Ze ingo zaio... Dena den, Mytilini is waiting for you... Lleno de glamour, Paparizou, Sakis Rouvas eta abar. Oseak badakizu nundikan pasa behar duzun...

Glamourous kisses
Mytiliniko Norma